A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Золочівська районна державна адміністрація
Львівської області

В Золочеві відбувся тренінг з тайм-менеджементу для фахівців державної служби

Дата: 17.05.2023 14:30
Кількість переглядів: 81

З ініціативи начальника Львівської ОВА Максима Козицького такі навчання проходять працівники Львівської ОВА та районних адміністрацій Львівщини.

В заході прийняли участь заступник начальника Золочівської РВА Богдан Гринишин, працівники адміністрації та державних установ Золочівського району.

Заняття провела кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри соціального забезпечення і управління персоналом Львівського національного університету імені Івана Франка,радник голови ЛОВА з питань управління персоналом Наталія Шегинська.

Тайм-менеджемент, тобто управління нашого з вами часу , розвивають самодисципліну, а також мінімізують наш стрес. А в час, у якому ми живемо, практично складається із стресу та кризових ситуацій. Застосовуючи практичні навики тайм-менеджменту справи не накопичуються, не відкладаються, а найголовніше – не пропускаються. Потім у поспіху не треба виконувати все, що запланував.

Під час заняття присутні ознайомились із різноманітними методиками управління часом і особистої ефективності. Вчились будувати реалістичні плани, визначати баланс у різних сферах життя, ефективно використовувати час, керувати викрадачами часу та застосовувати різні інструменти його управління.

#Львівщина_люди_дії


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь