Електронні сервіси Пенсійного фонду України у 2023 році
В умовах сьогодення все більшої популярності набувають електронні сервіси.
На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України користувачі можуть знайти та скористатись значною кількістю послуг, які надаються online.
Завдяки впровадженню централізованих інформаційних технологій застраховані особи та пенсіонери мають можливість:
- отримувати дані персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інші відомості з Реєстру застрахованих осіб (інформація про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), сплачені страхові внески, набутий страховий стаж);
- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
- контролювати сплату роботодавцями страхових внесків;
- подати заяву на призначення або перерахунок пенсії, житлової субсидії або пільги;
- мати доступ до своєї електронної пенсійної справи (пенсіонеру);
- подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
- подавати звернення (запит, пропозицію) та переглядати стан їх опрацювання;
- мати доступ до наявних відомостей своєї електронної трудової книжки;
- отримати витяг з електронного реєстру листків непрацездатності.
Крім того, на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано сервіс “Пенсійний калькулятор”, за допомогою якого можна порахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії.
Нагадаємо, що увійти в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можна за допомогою Дія.Підпис; кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, зокрема, з використанням технологій Bank ID.
Зверніть увагу! Доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України можна отримати як зі стаціонарних комп’ютерів, так і з мобільних телефонів, завантаживши застосунок “Пенсійний фонд”.
За додатковою інформацією звертайтесь за адресою:м. Золочів вул. Героїв Небесної Сотні,7 або за номером телефону «гарячої» лінії (03265) 4 32 39.