Фінансовим управлінням Золочівської районної військової адміністрації проведено аналіз сплати податку на доходи фізичних осіб до бюджетів територіальних громад Золочівського району за 4 місяці 2022 року
Проведеним аналізом сплати податку на доходи фізичних осіб відносно затверджених бюджетних призначень за січень-квітень 2022 року встановлено, що лише три громади справилися з поставленими завданнями, а саме Бродівська міська рада – поступило 74223,1 тис.грн. (або 114,0% до плану 4-х місяців), Золочівська міська рада – поступило 71397,2 тис.грн.(або 127,4%) та Поморянська селищна рада – поступило 3012,5 тис.грн. (або 123,6%).
Однак, виконання річних бюджетних призначень понад 33,3 % забезпечили лише Золочівська міська рада (38,9%) та Бродівська міська рада (33,6%).
Значно зменшилися надходження податку по Заболотцівській сільській раді по причині зменшення кількості платників ПДФО до місцевого бюджету. Так, за чотири місяці поточного року поступило 4654,0 тис.грн., що складає 75,5% до плану на січень-квітень, або 28,5 % до річних бюджетних призначень. Це на 568,8 тис.грн. менше, ніж за відповідний період 2021 року при тому, що частка зарахування ПДФО до місцевих бюджетів у 2022 році в порівнянні з 2021 роком збільшилася з 60% до 64%.
Виконання по інших територіальних громадах району наступне:
- Буська міська рада – поступило 28557,1 тис.грн., що становить 97,7% до плану 4-х місяців або 28,5% до річних призначень;
- Красненська селищна рада – поступило 10402,2 тис.грн., що становить 94,0% до плану 4-х місяців або 27,0% до річних призначень;
- Підкамінська селищна рада – поступило 4877,0 тис.грн., що становить 96,5% до плану 4-х місяців або 27,9% до річних призначень.
В умовах воєнного стану важливим є наповнення дохідної частини місцевих бюджетів з метою фінансування заробітної плати, захищених статей та видатків, пов’язаних з обороноздатністю країни.
Така ситуація із поступленням доходів створює труднощі у фінансуванні витрат як захищеного характеру, так і інших життєво-необхідних витрат для функціонування бюджетних установ району.