Офіційний веб-сайт Золочівської райдержадміністрації Львівської області
Герб України
Герб України

Золочівська районна державна адміністрація
Львівської області

веб-ресурси:

Золочівська райдержадміністрація
Харківської області

Інвестиційний портал Львівщини

Проект розвитку Львівщини

Законодавство України

База знань Wolfram|Alpha

Контрольно-ревізійна служба інформує

Золочівське відділення Буської ОДПІ  повідомляє

Інформація управління ПФУ в Золочівському районі

Районне управління юстиції повідомляє

Відділ статистики інформує

Районний центр зайнятості інформує

Золочівський районний Народний дім ім. І.Білозіра

Про доступ до публічної інформації

Громадське обговорення!

Закон України
від 19.10.2010 р.
№2608-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України ..." >>
__________________

Президентський кадровий резерв
"Нова еліта нації"

Стратегія державної кадрової політики

Всеукраїнський конкурс
«Кращий державний службовець»

__________________

ХIII Міжнародний Економічний Форум  10-12 жовтня 2013 р.

Конкурс
"100 кращих товарів України"

Загальнодержавна

виставкова

акція
"Барвиста

Україна-2013"

Виставка-ярмарок
"Львівський товаровиробник"

Спеціалізована виставка
«Енергоефективність. Відновлювана енергетика - 2013»

ХХ Всеукраїнська ювілейна виставка-ярмарок
«Стиль»

Міжнародний інвестиційний форум
«Elisavetgrad Investment Fay-2013»

Одинадцята міжнародна стоматологічна виставка
"Дентал®-Україна" та Стоматологічний Форум

XVІ Всеукраїнський чемпіонат з перукарського мистецтва
"Чарівна зачіска 2013”

Проведення виставкових заходів за кордоном

__________________

До уваги виборців!

 

Довідково:


Погода у Золочеві


Новини в Україні
та світі





 



Утилізація відпрацьованих люмінесцентних ламп
 

скорость интернета

Публічне управління буде забезпечено кваліфікованими та професійними лідерами

Вже п’ять років поспіль Школа вищого корпусу державної служби, утворена у жовтні 2008 року, здійснює надзвичайно потрібну роботу – створює безперервну дискусійну платформу для розвитку висококваліфікованої управлінської когорти керівників-лідерів на державній службі.

Відправною точкою реформування Школи стало схвалення у 2010 році Кабінетом Міністрів України Концепції формування та розвитку вищого корпусу державної служби, що забезпечить поліпшення якості та ефективності державного управління.

Основними завданнями Школи вищого корпусу державної служби є:

– методично-ресурсне супроводження та інформаційно-аналітична підтримка професійного розвитку державної служби і служби в органах місцевого самоврядування;

– здійснення організаційного супроводу конкурсного відбору навчальних закладів та забезпечення реалізації підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва;

– організація формування та супроводження функціонування, у межах повноважень, Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації»;

– участь у розробленні відповідних нормативно-правових актів з питань професійного розвитку державної служби та служби в органах місцевого самоврядування.

Утворена з метою досягнення низки стратегічних цілей, Школа вищого корпусу державної служби спрямовує свою діяльність на забезпечення методично-ресурсного супроводження та інформаційно-аналітичної підтримки професійного розвитку державної служби та служби в органах місцевого самоврядування.

Школа сприяє реалізації низки головних завдань Нацдержслужби України як центрального органу виконавчої влади зі спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію єдиної державної політики у сфері державної служби, здійснює функціональне управління державною службою, зокрема щодо організації та координації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування; вивчення досвіду діяльності у сфері державної служби інших країн.

З моменту створення Школа вищого корпусу державної служби зробила вагомий внесок у формування професійного вищого корпусу державної служби України шляхом проведення навчальних програм нового формату, спрямованих на розвиток управлінських компетентностей та якостей. Такі програми розробляються з урахуванням навчальних потреб вищого корпусу державної служби та найкращих світових практик підготовки топ-менеджерів державного управління. Слід відзначити особливості навчальних програм – унікальність продукту у сфері державного управління, інноваційний підхід до навчального процесу, перевага практичних умінь та навичок над теоретичними знаннями, гнучкість та орієнтація на специфічні проблеми слухачів, постійне оновлення.

Ключовим продуктом Школи є впровадження річної тренінгової програми розвитку лідерства для державних службовців першої та другої категорії посад державних органів, на які поширюється дія Закону України «Про державну службу».

У 2010 році учасниками Програми розвитку лідерства, які були запрошені на основі спеціально розроблених критеріїв відбору, стали 120 державних службовців І-ІІ категорії посад, що працюють у центральних органах виконавчої влади, у 2011 році – 139 слухачів, у 2012 році – 150 осіб, а у поточному році забезпечено збільшення кількості учасників Програми на 20%, і їх загальна кількість становить 180 осіб.

Одним з яскравих досягнень впровадження річної тренінгової програми є здійснення Програми розвитку лідерства – 2012 на центральному та регіональному рівнях.

До викладання у Школі залучаються українські та іноземні тренери, консультанти з приватного сектору, іноземні та вітчизняні фахівці з державного управління, представники вищого корпусу державної служби. Школа вищого корпусу державної служби співпрацює з провідними навчальними закладами світу в галузі державного управління, а саме: Голландським інститутом державного управління (ROI), Данською школою публічної адміністрації (DSPA), Баварською школою управління (BVS), Національною школою Уряду Великої Британії, Європейським інститутом державного управління (EIPA), Школою державної служби Канади, які мають багаторічний досвід роботи з державними службовцями. Успішне реформування Школи вищого корпусу та вдале проведення програм для вищого корпусу службовців дає усі підстави сподіватись, що державна служба та служба в органах місцевого самоврядування буде забезпечена кваліфікованими та професійними лідерами, здатними забезпечити повноцінне функціонування системи публічного управління, керованість і передбачуваність подальшого розвитку України у процесі інтеграції до стандартів Європейського Союзу. Матеріал Нацдержслужби України

Розбудова України як демократичної європейської держави висуває на порядок денний питання відкритості та прозорості владних інституцій, рівноправного партнерства та залучення громадян до формування і реалізації державної та регіональної політики.

Питання взаємодії з громадськістю є одним із ключових в Угоді про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, до підписання та імплементації якої готується країна. Зокрема, в тексті Угоди зазначено, що взаємодія держави з громадянським суспільством на основі партнерства необхідна для розвитку України як правової, демократичної і соціальної держави.

Досвід демократичних держав світу засвідчує, що саме суспільна участь сприяє більшій ефективності державного управління, відкритості та прозорості діяльності державних органів, підвищує рівень довіри громадян до влади. На сьогодні прийняття низки законодавчих актів дає підстави стверджувати про розширення правового поля для взаємодії органів виконавчої влади та громадськості, об’єктивною є орієнтація на діалог з суспільством, дедалі активніше залучення громадськості, зокрема інститутів громадянського суспільства, до формування і реалізації державної політики.

На виконання підпункту 5 пункту 2 розділу І Плану заходів щодо реалізації у 2013 році Стратегії державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні, затвердженого Указом Президента України від 25 червня 2013 року № 342, Національним агентством України з питань державної служби серед міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій проводився аналіз стану забезпечення структурними підрозділами органів виконавчої влади, відповідальними за зв’язки з громадськістю, виконання функцій щодо сприяння розвитку громадянського суспільства та залучення громадськості до формування та реалізації державної та регіональної політики проводився

Результати аналізу свідчать, що більшість органів виконавчої влади забезпечили функціонування структурного підрозділу з питань взаємодії з громадськістю, його належне кадрове та матеріально-технічне забезпечення, водночас відсутня усталена практика визначення типу такого підрозділу.

Переважна більшість органів виконавчої влади дотримується вимог Порядку проведення консультацій з громадськістю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 року № 996, здійснює правові, організаційно-технічні, інформаційно-просвітницькі заходи з метою сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні. Разом з тим існують недоліки у роботі окремих органів виконавчої влади щодо забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної і регіональної політики, зокрема:

– відсутність самостійного структурного підрозділу з питань взаємодії з громадськістю, покладання відповідних функцій на одну штатну одиницю чи різні структурні підрозділи, основні завдання яких не стосуються роботи з громадськістю;

– перевантаження працівників підрозділів з питань взаємодії з громадськістю функціональними обов’язками з розрахунку на одну штатну одиницю;

– відсутність належної координації між структурними підрозділами органів виконавчої влади у процесі взаємодії з громадськістю;

– неналежна увага до розроблення орієнтовних планів консультацій з громадськістю, залучення громадської ради до обговорення такого плану;

– недотримання встановленої процедури залучення громадськості у процесі формування та реалізації державної і регіональної політики, неналежне забезпечення інформування про організацію та результати проведених консультацій з громадськістю;

– низька частка заходів з безпосередньою участю громадськості на противагу електронним формам взаємодії;

– недостатньо налагоджена взаємодія з громадською радою, невиконання встановлених вимог щодо забезпечення такої взаємодії.

Водночас органи виконавчої влади зазначають, що налагодження ефективної системної роботи потребує належного кадрового, фінансового та інформаційно-методичного забезпечення.

За результатами проведеного аналізу керівникам центральних та місцевих органів виконавчої влади надано відповідні пропозиції щодо удосконалення забезпечення структурними підрозділами органів виконавчої влади, відповідальними за зв’язки з громадськістю, виконання функцій щодо сприяння розвитку громадянського суспільства та залучення громадськості до формування та реалізації державної та регіональної політики.

 

                                                             Матеріал Нацдержслужби України 


Земельні ділянки | Інвестиційні пропозиції | На початок | На головну сторінку

Наша адреса: 80700, вул. В.Чорновола, 3, м. Золочів Львівської області

E-mail: zolochiv_rda@ukr.net