Офіційний веб-сайт Золочівської райдержадміністрації Львівської області
Герб України
Герб України

Золочівська районна державна адміністрація
Львівської області

веб-ресурси:

Золочівська райдержадміністрація
Харківської області

Проект розвитку Львівщини

Законодавство України

База знань Wolfram|Alpha

Золочівське відділення Буської ОДПІ  повідомляє

Інформація Золочівського об’єднаного управління ПФУ

Районне управління юстиції повідомляє

Відділ статистики інформує

Районний центр зайнятості інформує

Золочівський районний Народний дім ім. І.Білозіра

Золочівський районний територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг

Головне управління Держпраці у Львівській області

Закон України
від 19.10.2010 р.
№2608-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України ..." >>
__________________

"100 кращих товарів України"

Залучення міжнародної технічної допомоги

85 Міжнародний сільськогоспо- дарський ярмарок _________________

До уваги виборців!

 

Довідково:


Погода у Золочеві


Новини в Україні
та світі







Утилізація відпрацьованих люмінесцентних ламп

скорость интернета

Сектор розвитку інфраструктури та будівництва
Золочівської райдержадміністрації

Сектор розвитку інфраструктури та будівництва (надалі – сектор) є структурним Золочівської районної державної адміністрації, що утворюється розпорядженням голови райдержадміністрації. У своїй діяльності сектор підпорядковується голові райдержадміністрації та першому заступникові голови райдержадміністрації.

Завідувач сектору - т.в.о. завідувача сектору Шевчук Юрій Федорович

Адреса: 80700. вул. Чорновола,3. м. Золочів, Львівської обл.

Телефон: (03265) 4-21-64.

Основними завданнями сектору розвитку інфраструктури та будівництва є:

1. Забезпечення реалізації державної політики та здійснення організаційних заходів щодо стабілізації роботи паливно-енергетичного комплексу, галузей транспорту, зв'язку та будівництва, формування і виконання регіональних замовлень на території району.

2. Участь у розробленні та виконанні державних і регіональних програм розвитку паливно-енергетичного комплексу, галузей транспорту, зв'язку та будівництва.

3. Участь у виконанні державних програм енергозбереження.

4. Забезпечення реалізації державної політики енергозбереження шляхом виконання регіональних, обласних та районних програм енергозбереження.

5. Участь у розробленні та здійсненні заходів щодо поліпшення інвестиційного клімату в районі для залучення коштів на розвиток промисловості, паливно-енергетичного комплексу, галузей транспорту та зв'язку, реалізації державної інвестиційної та інноваційної політики у сфері енергозбереження.

6. Подання пропозицій щодо розвитку паливно-енергетичного комплексу, галузей транспорту, зв'язку та будівельної галузі до проекту програми економічного і соціального розвитку району.

Сектор відповідно до покладених на нього завдань:

1. Аналізує стан і тенденції розвитку паливно-енергетичного комплексу, галузей транспорту та зв'язку району, бере участь у визначенні його пріоритетів, формуванні напрямів інвестиційної політики та готує голові райдержадміністрації пропозиції, спрямовані на забезпечення сталого розвитку району.

2. Готує пропозиції до проекту місцевого бюджету, програми соціально-економічного розвитку району в частині, що належить до компетенції сектору.

3. Готує пропозиції щодо перспективного розвитку паливно-енергетичного комплексу району, насамперед за рахунок наявних місцевих видів палива та нетрадиційних і поновлюваних джерел енергії.

4. Забезпечує впровадження організаційно-розпорядчих і нормативних актів з питань енергозбереження в районі.

5. Збирає, узагальнює та аналізує інформацію про виконання актів законодавства з питань енергозбереження, програм енергозбереження та організаційно-розпорядчих документів з питань енергозбереження в районі.

6. Забезпечує організацію робіт з проведення енергетичних обстежень, розроблення проектів з енергозбереження, здійснення енергозберігаючих заходів з метою зменшення енергоспоживання бюджетними установами та організаціями району.

7. Здійснює підготовку відповідних інформаційних матеріалів з питань, що належать до його компетенції.

8. Розробляє і подає районній державній адміністрації та обласній державній адміністрації пропозиції щодо використання коштів, передбачених у бюджеті на реалізацію енергозберігаючих проектів у бюджетній сфері району.

9. Поширює кращий досвід здійснення енергоощадних заходів, сприяє участі місцевих підприємств і організацій у виставково-ярмаркових заходах, проведенні конференцій та семінарів.

10. Подає пропозиції щодо вдосконалення маршрутної мережі перевезення пасажирів та вантажів у межах району.

11. Подає пропозиції до тендерних комітетів для проведення конкурсів на визначення перевізників пасажирів на приміських та внутрішньо-районних автобусних маршрутах;

12. Аналізує потреби району в електроенергії, перевезенні залізничним, автомобільним транспортом, у послугах поштового зв'язку та визначає відповідність їх нормативним показникам.

******************************************************************

До відома керівників теплопостачальних підприємств:

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 9 липня 2014 р. № 293

Київ

 

Про стимулювання заміщення природного газу у сфері теплопостачання

  

Кабінет Міністрів України постановляє:

 

1. Установити, що:

у разі виробництва теплової енергії для населення різниця між тарифом на виробництво теплової енергії на плогенеруючих установках (крім теплоелектроцентралей, теплоелектростанцій і атомних електростанцій) з використанням будь-яких видів палива та енергії (за винятком природного газу) і тарифом на виробництво теплової енергії для потреб населення на теплогенеруючих установках (крім теплоелектроцентралей, теплоелектростанцій і атомних електростанцій) з використанням будь-яких видів палива та енергії (за винятком природного газу) підлягає компенсації з державного бюджету;

розмір компенсації різниці в зазначених тарифах на виробництво теплової енергії не може бути вищим, ніж різниця між фактично встановленим тарифом на теплову енергію для населення та її собівартістю з урахуванням граничного рівня рентабельності не вище 21 відсотка;

для цілей цієї постанови термін “середньозважений тариф” означає тариф на виробництво теплової енергії (крім теплоелектроцентралей, теплоелектростанцій і атомних електростанцій) з використанням природного газу для бюджетних установ та організацій, інших споживачів (крім населення), визначений як співвідношення загальної суми доходів від провадження операційної діяльності теплопостачальних підприємств до загального обсягу відпуску теплової енергії для бюджетних установ та організацій, інших споживачів (крім населення), гривень/Гкал.

 

2. Рекомендувати:

1) Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, визначити середньозважений тариф; /p>

2) Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, для проведення компенсації, зазначеної у пункті 1 цієї постанови, встановити: /p>

тариф на виробництво теплової енергії на теплогенеруючих установках (крім теплоелектроцентралей, теплоелектростанцій і атомних електростанцій) з використанням будь-яких видів палива та енергії (за винятком природного газу) на рівні 90 відсотків середньозваженого тарифу;

тариф на виробництво теплової енергії для потреб населення на теплогенеруючих установках (крім теплоелектроцентралей, теплоелектростанцій і атомних електростанцій) з використанням будь-яких видів палива та енергії (за винятком природного газу) на рівні діючого у населеному пункті тарифу на виробництво теплової енергії з використанням природного газу для населення;

3) органам місцевого самоврядування сприяти реалізації інвестиційних проектів виробництва теплової енергії з використанням будь-яких видів палива та енергії (за винятком природного газу), в тому числі з відновлюваних джерел енергії.

 

3. Міністерству фінансів разом Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства передбачити під час внесення змін до Закону України“Про Державний бюджет України на 2014 рік” бюджетну програму для проведення компенсації, зазначеної у пункті 1 цієї постанови, за рахунок зменшення обсягу видатків за бюджетною програмою 2761520 “Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування”.

 

4. Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства разом з Міністерством енергетики та вугільної промисловості під час підготовки пропозицій до проекту Державного бюджету України на 2015 рік та наступні роки подавати Міністерству фінансів розрахунок прогнозованого обсягу заміщення природного газу іншими видами палива та енергії для виробництва теплової енергії для потреб населення в розрізі суб’єктів господарювання, що її виробляють, а також розрахунок компенсації, зазначеної у пункті 1 цієї постанови.

 

5. Міністерству фінансів під час визначення на відповідний рік обсягів компенсації Національній акціонерній компанії “Нафтогаз України” різниці між ціною закупівлі імпортованого природного газу та ціною його реалізації суб’єктам господарювання для виробництва теплової енергії для потреб населення зменшувати її обсяг виходячи з розрахунків, поданих відповідно до пункту 4 цієї постанови.

 

6. Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства здійснювати моніторинг стану заміщення використання природного газу іншими видами палива та енергії у сфері теплопостачання.

 

7. Ця постанова набирає чинності з 1 жовтня 2014 року.

Інфраструктура об'єктів

 

Земельні ділянкики | Інвестиційні пропозиції | На початок | На головну сторінку

Наша адреса: 80700, вул. В.Чорновола, 3, м. Золочів Львівської області

E-mail: zolochiv_rda@ukr.net